söndag 25 september 2011

Julgranar en masse!


Det blir inte så mycket bloggande just nu. Jobbet tar mycket tid och på helgen vill jag hinna med allt annat men om du är sugen på att drömma dig bort bland glitter och galet dekorerade granar rekommenderar jag ett besök hos Better Homes & Gardens. Här hittar du tips för dekoration och pyssel året om men julsajten är något utöver det vanliga.  Där hittar du granar dekorerade på alla upptänkliga vis. Allt är verkligen inte vackert men underhållande är det i alla fall och man får många roliga idéer som man kan göra om till "sina".  




     
Alla bilder är lånade från www.BHG.com

5 kommentarer:

Metronyx sa...

Ända sen jag var barn har jag önskat att man kunde ha flera julgranar, ens skulle man dekorera dem i olika stilar. Funderar starkt på att åtminstone ha två. En uppe och en nere. När jag tänker efter så kom jag just på att barnen har varsin minigran så då blir det fyra : ) Tänk att vara julgranspyntsdesigner (tro om det ens är ett ord men iaf).

Fridolin sa...

JA! Jasg har massa idéer varje år men eftersom jag är en tråkig och traditionell typ blir det mest röda kulor och ljus ändå. Men det vore hur grymt som helst. (Klart att julgranspyntsdesigner finns förresten ;) )

TinaGustafsson.com sa...

Vilka maffiga granar!

Jag skulle också vilja ha möjligheten att ha flera granar :-)

Det skulle vara så mysigt att kunna gå från rum till rum och ha en gran i varje hörn.

Dorpan sa...

Håller med föregående talare, vill ha gran överallt, tyvärr hoppas jag som vanligt att få plats till en =) (det blir en liten en på dotterns rum som är 2½ år som bestämt sig att hon SKA ha en gran haha)

Kram
Dorpan

Fridolin sa...

Jag håller i princip med er om de inte vore för alla barr som de skulle lämna efter sig. :)