söndag 18 september 2011

Nu är jul igen...

Det börjar lacka mot jul. Det är mindre än 100 dagar kvar och då är det väl på sin plats att dra igång julbloggen igen?

Förra året försökte jag registrera mig på www.julbloggar.se  men misslyckades med registreringen så nu försöker jag igen.  Julbloggar.se är ett smidigt sätt att hålla koll på nya inlägg som dyker upp på alla fina julbloggar som finns härute i bloggosfären och vem vill missa dem?

Om jag uppfattat det rätt drivs Julbloggar i samarbete med www.hittajulklappar.se, en sida som hjälper dig hitta presenter till dina nära och kära och det tages ju tacksamt emot nu när det lider mot jul!



7 kommentarer:

Tomtens Dotter sa...

Åh du är igång igen :-)
Roligt!

Nu har jag registrerat dig

Tomtens Dotter sa...

Något har blivit fel när jag har varit in och godkänt dig ser jag nu.

Kan du registrera dig igen?

Fridolin sa...

Jag tror jag hade gjort något galet när jag länkade för sidorna kom inte upp när man tryckte på länken. Nu ska det funka (hoppas jag...).

Svensk Jul sa...

Roligt jag hittade dig ännu en jul blogg :)

Tomtens Dotter sa...

Nu ska det funka på Julbloggar.se

Dani sa...

Klart det är dags! Jag är pepp på att återuppta mitt julbloggande också. :) Jag fuskade dock lite och började med ett inlägg om Halloween.

Fridolin sa...

Hej alla gamla och nya läsare! välkomna hit! Hoppas ni har överseende med de sporadiska inläggen. Hoppas på att ha liter mer tid för bloggen innan det har hunnit bli jul. ;)