lördag 24 oktober 2009

Fint fint tyg från Åhléns


















Jag sprang runt på stan i torsdags i jakt på presenter till min familj eftersom tre av familjemedlemmarna fyllt/fyller år inom de närmaste veckorna. Jag passade på att ta en sväng in på Åhléns för att titta på deras julpynt men de hade inte fått fram så mycket ännu. Det här fina, lite naiva jultyget hade dock hängts fram och det gjorde i alla fall mig glad i magen.Den där tokiga grisen är ju bara för söt! Dessutom fanns det fina burkar med samma mönster som kostade runt 50-lappen. Fina att ge bort i present med hemlagat godis eller kakor.

3 kommentarer:

Anna sa...

Fint tyg! ...och om de finns i burkar låter det som om det är något för mig! Tack för tipset!

jul i laloland sa...

HAHAHA, va roligt att du skriver om burkarna, för idag när jag såg dem så köpte jag en just i syfte att ge bort med julgodis i =)

Det var så snyggt att burkarna hade genomskinligt lock.

Maries Julstuga sa...

Gulligt tyg!