onsdag 14 oktober 2009

Jul 2009

Tänkte att det är hög tid att komma igång med julbloggandet igen. Just nu är jag dock inne i en väldigt hektisk period på jobbet så det kommer nog inte dugga tätt med inlägg på den här bloggen de närmsta veckorna. Utvecklingssamtal och skriftliga omdömen är det jag ägnar mig åt mest just nu men jag hoppas på att kunna frossa i julen lite längre fram på terminen.

Arbetsskadad som jag är tycker jag att det är kul att titta på franska sidor, dels för att det är kul att se hur pyssel tar sig ut i andra länder än Sverige men främst för att hålla igång språket. Här har ni nu chansen fräscha upp skolfranskan och för er som aldrig någonsin hade skolfranska så kan man ju använda sig av google- översättningarna. Ibland kanske de går att förstå...:)

3 kommentarer:

Tina´s Jul sa...

Det skall bli kul att följa din blogg!

Dorpan sa...

KUL att du är med oss denna julen med=)=)
kram
Dorpan

Maries Julstuga sa...

Kul att du är på g med julbloggen igen.