onsdag 5 januari 2011

Är det någon där ute i bloggosfären

som har något tips om någon bra sida där man kan läsa på om html? Min förhandsgranskning har inte funkat på länge och texten och bilderna hamnar hursomhelst vilket gör att jag måste gå in och flytta ner texten med enter manuellt för att det inte ska se helt kocko ut. Jag förmodar att detta inte är det korrekta sättet men det enda sättet jag fixar för att få det att se bra ut. Är det någon som vet vad man kan göra för att få förhandsmojängen att funka eller vet hur man lägger in "luft" med kod så att jag slipper detta förbannade trixande och fixande. Det tar för mycket tid och dessutom lägger jag ofta in fel antal rader så då får man pulicera och redigera och publicera och redigera. Känns inte så proffsigt. Lösning någon?

Inga kommentarer: