måndag 3 januari 2011

Julklapparna













Kom på att jag ju helt glömt att visa mina fina klappar!
-lila morgonrock
-Chanel chance parfym
-tre grytunderlägg från Lagerhaus (2 med fiskar + ett annat)
-2 handdukar som matchar fískunderläggen
- 1 liten söt burk med samma mönster
-servetter med fiskmönster
-matchande disktrasa med rolig text
-en alldeles mjuk och fin,grå cardigan från Sisters
-sköna duntofflor med antihalkprickar
- varma strumpor med antihalkprickar (Mamma tror du inte jag kan gå annars?)
-en liten handvärmare att ha i fickan
-en traditionsenglig Merciask
-lotter
-Annie John av Jamaica Kincaid som jag ser fram emot att läsa nu. Har kanppt läst ett dugg under julledigheten hittills. Det är ju skandal

Vi fick också massa fina presenter från sambons familj men de pressarna är inte med på bilden:
-ett par röda duntofflor (jag fryser alltid om tårna)
-en fint,randigt, lite juligt förkläde
-en matchande grillhandske
- två kokböcker Vinters goda ting (som jag tyvärr fick byta eftersom jag har den redan men det var ju en fullträff ändå på sätt och vis eftersom jag älskar den boken)och Modern fransk husmanskost. Passar ju fransknörden utmärkt.
-en röd, supersnygg pepparkvarn

Inga kommentarer: