måndag 21 november 2011

Botemedlet när man tycker synd om sig själv

Idag är jag hemma från jobbet med hopp om att läka ut den envisa förkylning jag dragit runt med sen förra veckan. Det började med lite kill i halsen och sedan ont i örat. I lördags frös jag och huttrade om vartannat men termometern visade ingen temp. Igår började jag dessutom må illa och få ont i magen. Det vette katten vad det är som händer så idag är jag hemma och lyssnar på snyftig fransk musik och ser på tv-serier på dvd-box. Funderar nu på att ta lite tyngre grejer - lite bra julmusik- det borde väl vara perfekta botemedlet?

2 kommentarer:

Helly sa...

Gå på de tunga grejerna på en gång tycker jag! Och har du möjlighet ska du värma en lussebulle. Det kan bara vara bra!
Krya på dig!

Fridolin sa...

Lussebullar är det rätt så skralt med här tyvärr men tack för tipset! :)