lördag 12 november 2011

She & Him

Bild lånad från CDON.com
Julmusik är ju perfekt för att få till det rätta myset och julstämningen men själv tycker jag att det kan kännas lite väl extremt att börja lyssna på O helga natt innan det ens är advent och då är det ju bra att ha ett lagom mysigt alternativ.

Min senaste upptäckt i julmusiksväg är att She & Him har släppt en julplatta. Jag är väldigt förtjust i Zoey Deschanel, både i hennes skådespelarinsatser och hennes röst så det här helt i min smak! 

4 kommentarer:

Lina sa...

Jag lyssnar inte på julmusik än, men när det väl är dags så ska jag ta mig en lyssning och se hur den här skivan är. Jag är också nämligen väldigt förtjust i Zoey

Fridolin sa...

Säkert bra att ta det lite lugnt med julmusiken så att man inte överdoserat innan jul. ;) Skivan innehåller flera julklassiker så det blir perfekt till julmyset.

Metronyx sa...

Bästa låten är väl Zoeys sång i "Elf", har försökt att hitta den som låt men det är svårt.. "Baby it's cold outside", med Will Ferrell : )

Fridolin sa...

Tack för tipset! Det måste ju genast kollas upp! :)