torsdag 20 november 2008

Leilas jul

Så var det då dags för program-starten av Leilas jul igår. Jag vet inte om det var för att jag var för trött efter en lång dag på jobbet med efterföljande promenad i snöyra och minusgrader men jag hade lite svårt att engagera mig i programmet. Det kändes lite som en upprepning av många tidigare program tyckte jag. Jag vet inte hur många gånger jag sett Leila baka olika varianter av choclate chip cookies vid det här laget, prisande muscavadosockrets "lakritston". Det kändes lite fantasilöst. Däremot skulle jag gärna ta en sådant där upp-och-nedvändt pecannötsmuffins till adventsfikat. Jag tänker dock fortsätta titta och hoppas på mer inspirerande recept närmare jul!

2 kommentarer:

Dorpan sa...

Skulle också vilja ha MER JUL i Leilas program, även om vi inte är i dec än så har hon bara 6 program att inspirera oss...på med lite mer juligheter i köket och i baket... Blev också lite besviken på upprepningarna.....

Anonym sa...

Åh så mycket jag längtar till julen just nu!

Kram
/Johanna