torsdag 20 november 2008

Årets julvärd...

blev Lasse Kronér. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jag blev mest förvånad eftersom han presenterades som "den man som får flest svenskar att slå på tv:n just nu". Det chockade mig lite. Jag tycker att han är lite väl klämkäck men han verkar ju gilla julen skarpt så det ska nog gå bra. I och för sig så är valet av julvärd inget som engagerar mig speciellt djupt. Jag är mest glad att vi nuförtiden slipper Arne Weise i rutan. Jag aldrig sett honom en mysfarbror utan jag tyckte mest han kändes obehaglig om jag ska vara ärlig. Varför kan jag inte riktigt sätta fingret på. Vi får väl se hur det går för Lasse.

1 kommentar:

Dorpan sa...

valde också denna bilden av Kronér känns som det va det juligaste man kunde hitta....hmm...hoppas han blir juligare...