lördag 6 december 2008

Julkort














Julkorten ska ju som bekant på lådan senast 16/12 så jag började skissa på julkorten så smått här i veckan. Ibland har jag lite svårt att komma igång med ritandet men när man väl kickat igång kommer idéerna av bara farten verkar det som.

Min mamma hade förr en mobil med av pappersänglar i fönstret till jul. Änglarna hade stora blundögonlock och glorior av guldfärgat papper. Dessa änglar har fått stå modell för de julkort jag hittills tillverkat. Vi får väl se om de kvalar vidare till utskicket...

4 kommentarer:

Ida sa...

Åh, vilka fina änglar!

Lotta sa...

Underbart fina!

Anonym sa...

Shit har du ritat änglarna själv? Du borde börja tillverka stämplar!
Strålande fint.

Fridolin sa...

Oj tack, nu blev jag generad men ni får ju bara se de som blev bäst...;)