söndag 29 november 2009

Julpyntat sovrum


















Den nyinförskaffade blomslingan fick skänka lite julstämning till sovrummet. Sovrummet är det rum jag pyntar minst. Dels för att jag inbillar mig att man sover bättre med få saker runt omkring sig men framförallt för att det mesta av mitt pynt är rött och vårt sovrum går i vitt och cerise med ett storblommigt, färggrant överkast som fond vid sängens huvudända(det hänger på väggen alltså). Jag tyckte att den gjorde sig riktigt bra där invid min kudde. Tyvärr är min kompaktkamera för dålig för att lyckas förmedla mysljuset riktigt men ungefär så här ser det ut där inne nu.

3 kommentarer:

Lalolandet sa...

SNygga kuddar och påslakan!

Metronyx sa...

Varmt och mysigt sken iaf. Ok idag försökte jag titta på Pernilla men näe, slog bort när skära i kycklingen kom fram.

Fridolin sa...

Laloland. Tack. Jag sprang på dem av en slump på Bolagret och föll pladask. Kanske inte världens toppkvalité dock...

Metronyx: Jag tyckte mes det var rörigt och oproffsigt hela programmet så jag förstår dig.