torsdag 3 december 2009

Julklappar från Designtorget

Designtorget har verkligen oförskämt mycket snygga saker som jag skulle kunna tänka mig att ge bort i julklapp, eller få för all del...













Julbrickan med Blossom&Bill tycker jag är störtskön.















Den här kökshanduken smakar lite 60-tal. Superfin tycker jag.













Om jag kände några barn i passande ålder skulle det här spelet vara perfekt och snyggt dessutom. Jag får lite i-fablernas-värld-vibbar av ugglan.














Förvisso är mina känslor för Arne Weise lika heta isbitarna i min frys men det här änglaspelet kunde man ju inte annat än le åt. Fast jag vill INTE förstöra julstämningen med ett sådant.

2 kommentarer:

lotta sa...

Handduken är superfin, och memospelet hade jag också velat ge bort. Eller få.

Anonym sa...

Skulle hellre haft Göran Hägglund hängande i spelet med ändan ner. Det skulle vara en fröjd att elda på under. Eller Anna Anka eller....Kram M